-
100% sikker betaling
-
Betal i norske kroner
-
Over 3,5 millioner solgte billetter
Søk billetter
Hvorfor bestille hos oss?
Informasjon om sted
Lignende opplevelser
-
1. The Mousetrap
på St. Martin's Theatre, lør, 27 apr 2024 - lør, 1 mar 2025Fra kr 397
-
2. The Play That Goes Wrong
på Duchess Theatre, lør, 27 apr 2024 - søn, 4 mai 2025Fra kr 319
-
3. Harry Potter og barnets forbannelse
på Palace Theatre, lør, 27 apr 2024 - søn, 2 mar 2025Fra kr 1,386
-
4. Witness for the Prosecution from October 2022
på London County Hall, lør, 27 apr 2024 - søn, 30 mar 2025Fra kr 1,655
-
5. F**king Men
på Waterloo East Theatre, ons, 1 mai 2024 - søn, 26 mai 2024Fra kr 322
-
6. Stranger Things: The First Shadow
på Phoenix Theatre, lør, 27 apr 2024 - søn, 15 des 2024Fra kr 319
-
7. Minority Report
på Lyric Hammersmith Theatre, lør, 27 apr 2024 - lør, 18 mai 2024Fra kr 490
-
8. The Cord
på Bush Theatre, lør, 27 apr 2024 - lør, 25 mai 2024Fra kr 322
-
9. The Hills of California
på Harold Pinter Theatre, lør, 27 apr 2024 - lør, 15 jun 2024Fra kr 245
-
10. Disneys Løvenes Konge – London
på Lyceum Theatre, lør, 27 apr 2024 - lør, 19 okt 2024Fra kr 665
Lignende kategorier
Summer and Smoke
Dette er helt nytt produkt som kan bestilles nå. Mer informasjon er på vei, så kom tilbake snart!
Following a critically acclaimed, sold-out run at the Almeida Theatre, Rebecca Frecknall’s ‘shiveringly beautiful production’ (The Sunday Times) of Tennessee Williams’ Summer and Smoke transfers to the West End’s Duke of York’s Theatre for a strictly limited season.
Trapped between desire and a life of obligation, Alma meets John and her world turns upside down. With ‘spellbinding, stripped-back staging’ (Financial Times), this intoxicating classic about love, loneliness and self-destruction evokes the simmering passions of a sweltering summer in small-town Mississippi.
‘Patsy Ferran is a genuine marvel’ as Alma (Independent) and Matthew Needham ’fires up the stage’ (The Times) as John in this ‘unmissable Tennessee Williams revival’ (The Telegraph). This innovative and ‘exquisite, poignant production’ (Financial Times) ‘announces ‘Frecknall as a director of real vision‘ (Independent).